Залізничний транспорт
Склопластик в вагонобудуванні займає своє почесне місце і широке застосування. У залізничному транспорті, як і в метрополітені, обов’язковою умовою матеріалів є стійкість до вогню.
Наші вироби можуть бути виконані з використанням спеціальної вогнетривкої смоли. Така продукція схвалена системою добровільної сертифікації в галузі пожежної безпеки і має всі необхідні для підтвердження документи, що дозволяє не турбуватися про придатність товару для використання в певних умовах.
Композитні матеріали, що мають в своєму складі поліефірні смоли і гелькоут, є важкогорючими. Тому вони широко застосовуються при виробництві конструктивних елементів рухомого складу, таких як:
- внутрішня і зовнішня облицювання вагонів;
- деталі інтер’єру кабін управління електропоїздів, пасажирських і спеціальних вагонів;
- шафи для апаратури;
- короби для електропроводів
- поручні;
- віконні лиштви;(налічники)
- сидіння і столики;
- санвузли.
Вони надають нашим виробам високу стійкість до займання, забезпечують незначне виділення диму при загорянні, що і стало визначальним для їх застосування на залізниці і в метро.