Залізничний транспорт

Склопластик в вагонобудуванні займає своє почесне місце і широке застосування. У залізничному транспорті, як і в метрополітені, обов’язковою умовою матеріалів є стійкість до вогню.

Наші вироби можуть бути виконані з використанням спеціальної вогнетривкої смоли. Така продукція схвалена системою добровільної сертифікації в галузі пожежної безпеки і має всі необхідні для підтвердження документи, що дозволяє не турбуватися про придатність товару для використання в певних умовах.

Композитні матеріали, що мають в своєму складі поліефірні смоли і гелькоут, є важкогорючими. Тому вони широко застосовуються при виробництві конструктивних елементів рухомого складу, таких як:

  • внутрішня і зовнішня облицювання вагонів;
  • деталі інтер’єру кабін управління електропоїздів, пасажирських і спеціальних вагонів;
  • шафи для апаратури;
  • короби для електропроводів
  • поручні;
  • віконні лиштви;(налічники)
  • сидіння і столики;
  • санвузли.

Вони надають нашим виробам високу стійкість до займання, забезпечують незначне виділення диму при загорянні, що і стало визначальним для їх застосування на залізниці і в метро.